آموزش شیمی کنکور

یکی از رسالت های مهم سایت مدرسه شیمی کمک به روند شد دانش آموزان میباشد از این رو بخش های مختلفی در این سایت برای دانش آموزان فراهم شده تا با خیال آسوده نسبت به آموزش رایگان شیمی کنکور اقدام کنند

1-مقالات مربوط به شیمی کنکور

در این بخش عمدتا مقالاتی در موارد مربوط به نحوه مطالعه شیمی کنکور و رفتار شناسی شیمی میباشد

بحث و بررسی نقاط قوت و ضعف دانش آموزان بخش دیگری از این آموزش ها میباشد که بصورت جز به جز مورد بررسی قرار گرفته است.

نحوه رفتار شناسی در شیمی کنکور اهمیت بالایی دارد ازاین رو همواره توصیه میکنیم باتوجه به سطح سوالات شیمی در کنکور سراسری و نحوه برخورد داوطلبان کنکور در شیمی کنکور نیاز است که این بخش را محتما مطالعه کنید.

2-بخش کلاس های آموزش شیمی

در این بخش کلاس های طول سال و نکته و تست و کلاس های جمع بندی و همایش های شیمی قرار دارد و دانش آموز بر اساس نیاز مورد انتظار از شیمی میتواند در هرکدام از این کلاس های ثبت نام کند.

3-محتوای آفلاین شیمی

قسمت محتوای آفلاین مربوط به مینی کلاس های شیمی کنکور است که بصورت مبحثی قسمت های پرچالش شیمی کنکور برای دانش آموز بررسی خواهد شد برای مثال بخش استوکیومتری که برای بسیاری از دانش آموزان مورد چالش میباشد در این قسمت بصورت کامل مورد بررسی قرار گرفته است.

4-جروه های چاپی

جروه های چاپی در این قسمت قرار گرفته است این جزوات بصورت ضمن کلاس مورد استفاده قرار میگیرد و دانش آموز نگرانی از بابت جزوه نخواهد داشت.

یکی از جزوات مهم این بخش کتاب واجبات شیمی کنکور است این کتاب نیاز داوطلب را در زمینه ی جمع بندی شیمی کنکور رفع خواهد کرد نکات گفته شده در این کتاب چکیده تجربه و بررسی های لازمه در آموزش شیمی کنکور است.

در آزمون سراسری به خاطر حضور مسایل شیمی در بین سوالات شیمی کنکور میتوان گفت که اهمیت رتبه سازی در زمانبنی درست میباشد که خود اهمیت ویژه ای در مسایل شیمی کنکور داراست

مسایل بخش رتبه ساز آزمون سراسریت در سال های اخیر مسایل با ترکیب بخش های مختلف از سال های مختلف و پایه های مختلف باعث شده که این سری سوالات جز چالش های اصلی داتش آموزان باشد.